تیرآهن فایکو

مجتمع فولاد فایکو در سال 1339 در استان مازنداران تاسیس شده است. امروزه این مجتمع را با نام شرکت فولاد البرز ایرانیان می‌شناسند. یکی از محصولات فولاد البرز ایرانیان تیرآهن است که با نام تیرآهن فایکو شناخته می‌شود. تیرآهن فایکو به دو صورت IPE و IPN تولید می‌شود. فولاد البرز ایرانیان ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ هزار تن تیرآهن فایکو را دارا است.

تیرآهن یکی از عناصر اصلی در صنعت سازه است و     تیرآهن فایکو     از تیرآهن های مورد استقبال است. تیرآهن فایکو در سایزهای ۱۴ تا ۲۴ تولید و در آهن هایپر موجود است.

طول تیرآهن فایکو ۱۲ متر است و به    تیرآهن فایکو    با طول کمتر از ۱۲ متر تیرآهن فایکو نرمال می‌گویند. تیرآهن فایکو در سازه به عنوان ستون، خرپا، نعل و تیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تیرآهن فایکو با نام تیرآهن فولاد البرز ایرانیان، تیرآهن فولاد البرز ایرانیان فایکو و تیر فایکو نیز شناخته می‌شود.

 خرید تیرآهن فایکو از آهن هایپر

تیرآهن فایکو در آهن هایپر موجود است. آهن هایپر فرصت خرید بدون واسطه    تیرآهن فایکو    را برای شما فراهم کرده است. از مزایای خرید تیرآهن فایکو از آهن هایپر میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

خرید بدون واسطه

خرید با ضمانت نامه بانکی

تضمین وزن و عدم مغایرت وزنی

ارسال با کمترین هزینه حمل

خریدی آسان تنها با یک تماس تلفنی

برای سفارش تیرآهن فایکو از آهن هایپر با شماره ۰۲۱۷۲۰۲۵ تماس بگیرید. کارشناسان آهن هایپر اطلاعات و قیمت محصول، نحوه ثبت سفارش، نحوه و شرایط پرداخت، نحوه ارسال و زمان ارسال را به اطلاع شما می‌رسانند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا