ساعت کاسیو

نمایندگی رسمی ساعت کاسیو | CASIO در ایران

آپریل 1974 شرکت کامپیوتری کاشیو سیساکوجو موفق به تولید اولین ساعت مچی دیجیتال خود با نمایشگر تاریخ و سال شد و در ادامه شهرتی فراتر از ساعت های مچی کوارتز و آنالوک کسب کرد و یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان ساعت مچی در دنیا شد.

ساعت کاسیو به علت دوام بالا ، قیمت مناسب و همچنین ظاهر زیبا یکی از محبوبترین انواع ساعت مچی در جهان شناخته می شود.

چرا ساعت مچی کاسیو؟

کاسیو ساعت مچی در مدل های متنوعی برای آقایان و خانم ها تولید می کند. قیمت مناسب و مقاومت بالای کاسیو میان جوانان محبوبیت بالایی را بوجود آورده است.

قبل از خرید باید به این توجه داشته باشید که از ساعت مچی خود چه انتظاری دارید؟

مثلا: ضدآب بودن ، مقاومت در برابر ضربه ، به روز بودن ، قیمت مناسب و کیفیت بالا از جمله مزیت های ساعت مچی است که در ساعت کاسیو جمع آوری شده است.

ساعت مچی کاسیو

ساعت مچی کاسیو یکی از شیک ترین و پرفروش ترین انواع ساعت های مچی در جهان به شمار می آیند و امروزه نیز بسیاری از افراد به دنبال خرید یکی از زیباترین انواع این برند هستند. شرکت سازنده کاسیو در ابتدا شرکت تولید و طراحی کننده ماشین حساب بوده است که فعالیت خود را در سال 1946 در کشور ژاپن شروع کرد و بعدها توانست زیباترین ساعت مچی ست را طراحی و عرضه کنید. اگر شما نیز قصد دارید تا برای همسر خود ساعت مچی مردانه یا زنانه تهیه و خریداری کنید می توانید این برند و محصولات آن را در اولویت های خود قرار دهید. اولین ساعت مچی کاسیو در سال 1974 طراحی و وارد بازار شد و با داشتن نمایشگر بسیار پیشرفته خود توجه بسیاری از افراد و هنرمندان را به سوی خود جذب کرد. امروزه شرکت کاسیو یکی از بزرگ ترین و مشهورترین شرکت های طراحی و سازنده ساعت مچی زنانه و مردانه در جهان به شمار می آید و اساسی ترین و بارزترین ویژگی های محصولات این شرکت، بادوام بود و مقاومت آنها در برابر آب می باشد. اگر دوست دارید تا یکی از شیک ترین انواع ساعت مچی کاسیو را برای خود تهیه کنید می توانید از وب سایت فروشگاه آنلاین اینترنتی پیش روی خود تهیه و خریداری کنید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های منحصر به فرد ساعت مچی کاسیو

افرادی که قصد دارند تا روزهای آینده یکی از شیک ترین انواع ساعت مچی کاسیو را تهیه و خریداری کنند می توانند قبل از خرید خود به برخی از نکات توجه ویژه ای را داشته باشند که از مهمترین این نکات می توان به ویژگی های منحصر به فرد آن اشاره کرد. شما نیز می توانید به این آیتم توجه زیادی را داشته باشید تا بتوانید یکی از خاص ترین و متفاوت ترین ساعت مچی را تهیه و خریداری کنید. از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های ساعت مچی کاسیو می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–         قابلیت کنترل رادیویی

–         امکان شارژی خورشیدی

–         قابلیت دریافت سیگنال چی پی سی

–         داشتن سنسورهای بسیار متعدد از جمله سنسور ارتفاع، دما، قطب نما

–         نور زمینه اتوماتیک

–         تایمر معکوس

استیل ضد زنگ، مقاومت سه گانه بدنه، داشتن نمودار جزر و مد، لرزش گر، مشخص کردن زمان طلوع و غروب خورشید، تنظیم خودکار برای عقربه ها و داشتن درپوش پشتی از دیگر مهمترین و اصلی ترین ویژگی های این مدل از ساعت می باشد که شما نیز می توانید با در نظر گرفتن این ویژگی ها یکی از بهترین آنها را تهیه و خریداری کنید. شما می توانید ویژگی های این برند از ساعت مچی را با ساعت مچی جی شاک، ساعت مچی سیتیزن و ساعت مچی لاکسمی مورد مقایسه قرار دهید و از این طریق به ایده آل بودن ساعت های مچی کاسیو پی ببرید.

انواع ساعت های مچی کاسیو

ساعت مچی کاسیو دارای تنوع بسیار بالایی می باشد، به طوری که هر ساله شرکت مذکور توانسته است با اجرای یک تکنولوژی بسیار حرفه ای و قدرتمند در محصولات خود، جدیدترین ساعت مچی را طراحی و آن را عرضه کند. شما نیز می توانید در خصوص هر یک از انواع ساعت مچی کاسیو اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید و سپس اقدام به خرید مدنظرتان داشته باشید. از مهمترین و شیک ترین انواع ساعت های مچی کاسیو می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–         ساعت CASIO A168WE

–         ساعت CASIO A500W

–         ساعت CASIO AW8073BVDF

–         ساعت CASIO F-91WM-9ADF

–         ساعت CASIO AE1200WHD

هر کدام از انواع ساعت های مچی کاسیو، دارای ویژگی ها و مشخصات بی نظیری داشته و از طرفداران بسیاری نیز برخوردار هستند. شما هم می توانید ویژگی های هر کدام از این ساعت ها را مورد بررسی قرار دهید و بهترین آن را تهیه و خریداری کنید.

راه های تشخیص ساعت مچی کاسیو اصل از فیک

به دلیل محبوبیت بسیار بی نظیر و بالای ساعت مچی کاسیو، مدل های فیک و تقلبی آن را در بازار مشاهده می کنیم. به همین جهت افراد بایستی در هنگام خرید مورد نظر خود به این امر نهایت توجه را داشته باشید تا ساعت مچی اصل را تهیه و خریداری کنید. از مهمترین راه های تشخیص و شناسایی ساعت مچی کاسیو اصل از مدل فیک آن می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–         حتما شماره مدل ساعت خود را که در پشت جعبه آن موجود می باشد را مورد مشاهده قرار دهید و در صورت نبود هیچ شماره مدلی، می توانید به فیک بودن آن پی ببرید.

–         در مدل های اصلی این برند، کلمه کاسیو در نمای جلویی حک شده است.

–         حتما خرید ساعت مچی مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر و مطمئن انجام دهید.

–         ساعت های اصل کاسیو دارای دفترچه راهنما هستند که مدل های فیک آن نیز انگار از روی این دفترچه ها کپی کرده باشند.

–         مدل های اصل کاسیو در پشت قاب خود، دارای شماره سریال هستند که مدل های تقلبی این سریال را ندارند.

خرید ارزان ساعت مچی کاسیو

از مهمترین و بارزترین موضوعاتی که ذهن بسیاری از خریداران ساعت مچی کاسیو را به سوی خود جذب کرده است، خرید ارزان این مدل از ساعت های مچی می باشد. در نظر داشته باشید که ساعت های مچی کاسیو از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند چرا که منحصر به فردترین و بی نظیرترین ویژگی ها و مشخصات را دارا می باشد. به همین جهت برای داشتن یکی از شیک ترین ساعت مچی کاسیو مردانه یا زنانه، بایستی هزینه ی بالایی را در نظر بگیرید. شما می توانید ساعت مچی مورد نظرتان را با قیمت مناسب تری از فروشگاه ما تهیه نمایید و قبل از خرید مدنظرتان می توانید قیمت های عرضه شده در وب سایت ما را با سایر فروشگاه های حقیقی و مجازی مورد مقایسه قرار دهید. با خرید یکی از زیباترین انواع ساعت مچی کاسیو، بسیار شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید و در تمام مهمانی های خود، از حس بسیار خوبی برخوردار باشید و توجه بسیاری از دوستان خود را به سوی تان جذب کنید. ساعت کاسیو


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا