تخت آوانگارد

محصولات مختلفی در جنس ها  و کیفیت های عالی در کالاپلاست موجود است که با توجه به نیاز خود می توانید از بخش های مختلف این فروشگاه استفاده کنید.     تخت آوانگارد      از محصولات موجود در کالاپلاست است که قرار است خدمت شما عزیزان معرفی شود، همراه ما باشید و مشخصات و ویژگی های تخت آوانگارد را مشاهده کنید.

ویژگی های تخت آوانگارد

از اولین ویژگی هایی که هنگام مشاهده    تخت آوانگارد      به چشم میخورد زیبایی محصول است که در هنگام خرید از اولویت های اولیه مشتریان عزیز است اما تنها معیار خرید نخواهد بود، در ادامه می توانید از ویژگی های مهم این محصول هم مطلع شوید.تخت آوانگارد ترکیبی عالی از یک محصول شیک و بادوام است. تکیه گاه این تخت در پنج موقعیت قرار میگیرد. همچنین دارای دو چرخ پنهان برای حمل آسان است. این تخت مناسب برای تمام شرایط آب و هوا می باشد و همچنین این تخت استخری به راحتی بر روی یکدیگر انباشته می شود.در ساخت تخت آوانگارد از مواد اولیه با کیفیتی استفاده شده است که طول محصول را افزایش می دهد و می توان از این محصول در برابر نور خورشید استفاده کرد چرا که دچار تغییر رنگ نخواهد شد. اگر قصد دارید    تخت آوانگارد      را خریداری کنید با کالاپلاست تماس بگیرید و این محصول را سفارش دهید.

مشخصات محصول تخت آوانگارد

طول ۱۸۷ و عرض ۵۴ با ارتفاع ۳۰ سانتیمتر.به شما مشتریان عزیز کالاپلاست پیشنهاد می کنیم با    تخت آوانگارد      کنار استخری بافت مووینگ نیز آشنا شوید، برای اطلاع از ویژگی ها و مشخصات آن عبارت لینک شده را انتخاب کنید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا