تیرآهن 12

یکی از محصولات فولادی پرکاربرد و یکی از المان های بسیار مهم و اساسی در صنعت ساخت و ساز تیرآهن است. تیرآهن در سایزهای مختلفی تولید میشود و اولین سایز تولیدی آن    تیرآهن 12     است. تیرآهن در ساختمان وظیفه حمل فشارهای تنشی و خمشی را بر عهده دارند.

تیرآهن در کارخانه های بسیاری در داخل و خارج از کشور تولید میشود. یکی از کارخانه های تولیدی در داخل کشور، شرکت ذوب آهن اصفهان است. شرکت ذوب آهن اصفهان با کیفیت ترین تیرآهن را تولید میکند.    تیرآهن 12 اصفهان      از این رو جز معروف ترین تیرآهن های سایز 12 است.

تیرآهن با استاندارد زیر تولید میشود:

استاندارد ایران و اروپا

استاندارد چین و روسیه

بال یهن

تیرآهن تولیدی ذوب آهن اصفهان با استاندارد ایران و اروپا تولید میشود. شکل این تیرآهن شبیه به کلمه I است و ضخامت بال آن نیز ثابت است.

به طور کلی    تیرآهن 12     در کلیه سایزها در طول 12 متر تولید میشوند و به تیرآهن هایی که با سایز کمتر تولید میشوند تیرآهن نرمال میگویند.

موارد استفاده از تیرآهن 12

تیرآهن 12 ذوب آهن اصفهان علاوه بر مصرف در ساخت و ساز در موارد دیگری نیز مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله کاربردهای تیرآهن 12 ذوب آهن اصفهان در ساختمان استفاده به عنوان ستون، خرپا، نعل و تیر میتوان اشاره کرد.

نحوه خرید تیرآهن 12

برای خرید     تیرآهن 12 اصفهان      با پایین ترین قیمت میتوانید با آهن هایپر تماس بگیرید. آهن هایپر در دو بنگاه تهران و اصفهان تیرآهن 12  را عرضه میکند و شما عزیزان میتوانید با یک تماس تلفنی بدون محدودیت تعداد، تیرآهن 12 ذوب آهن اصفهان را سفارش دهید.

مزایای خرید تیرآهن 12  از آهن هایپر

ارائه فاکتور رسمی

عدم مغایرت وزنی

تضمین اصالت کالا

ارائه برگه استاندارد کالا

خرید بدون واسطه با پایین ترین قیمت بازار

ارسال در سریع ترین زمان ممکن و با پایین ترین قیمت

برای آشنایی، اطلاع از قیمت و خرید تیرآهن 14 به صفحه    تیرآهن 12     مراجعه کنید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا