تیرآهن 14

تیرآهن یکی از پرمصرف ترین محصولات کاربردی است و در سایزهای مختلف تولید می‌شود. در میان سایزهای تیرآهن، پرکاربرد ترین آن     تیرآهن 14      است. تیرآهن 14 در داخل ایران توسط کارخانه های بسیاری تولید می‌شود. از میان کارخانه های تولیدی شرکت ذوب آهن اصفهان معروفیت بیشتری دارد. این معروفیت به دلیل کیفیت عالی و البته سابقه طولانی این شرکت است. شرکت ذوب آهن اصفهان اولین کارخانه فولادی کشور است و بیش از 50 سال سابقه دارد.

طول      تیرآهن 14 اصفهان       12 متر است و به صورت شاخه و وزنی به فروش می‌رسد. البته در صورتی نیاز به تیرآهنی با طول کمتر از 12 متر داشته باشید، می‌توانید از تیرآهن نرمال 14 ذوب آهن استفاده کنید. تیرآهن نرمال به تیرآهنی گفته می‌شود که طول آن کمتر از 12 متر باشد.آهن هایپر    تیرآهن 14       را در دو بنگاه تهران و اصفهان به فروش می‌رساند. شما میتوانید تیرآهن 14 ذوب آهن اصفهان را بدون واسطه و محدودیت تعداد از آهن هایپر خریداری کنید.

موارد استفاده از تیرآهن 14

تیرآهن 14 ذوب آهن اصفهان که به تیرآهن 14 ذوبی، تیرآهن 14 ذوب، تیرآهن 14 اصفهان نیز معروف است، در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیرآهن ها در ساخت و ساز یک ساختمان وظیفه حمل وزن را بر عهده دارند و از آنها به عنوان ستون، خرپا، نعل و تیر استفاده می‌شود.

نحوه خرید تیرآهن 14

اگر قصد       تیرآهن 14 اصفهان        را دارید با آهن هایپر تماس بگیرید و سفارش خود را به ثبت برسانید. آهن هایپر امکان خرید بدون واسطه را برای شما فراهم کرده است. کارشناسان آهن هایپر شما را از مشخصات کالا، قیمت، نحوه ثبت سفارش و شرایط پرداخت و نحوه ارسال محصول مطلع می‌کند.

خرید از آهن هایپر مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه آنها را آورده ایم.

ارائه فاکتور رسمی

ارسال سریع با کمترین قیمت حمل

خرید بدون واسطه

عدم مغایرت وزنی با ضمانت آهن هایپر

تضمین اصل بودن جنس

برای خرید تیرآهن سایز 16 به  صفحه    تیرآهن 14      مراجعه نمایید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا