تیرآهن 16

تیرآهن یکی از محصولات مورد استفاده در ساختمان سازی است و یکی از پرمصرف ترین محصولات فولادی است. بهترین کیفیت     تیرآهن 16      توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید می‌شود. شرکت ذوب آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولید کننده محصولات فولادی در ایران است. همین امر موجب شده است تا اعتبار و معروفیت بسیاری داشته باشد.

این تیرآهن با نامهای    تیرآهن 16      ، 16 ذوبی، تیرآهن 16 اصفهان و تیرآهن 16 ذوب آهن در بازار شناخته می‌شود. در بین تیرآهن های تولیدی، تیرآهن 16 به مانند تیرآهن 14 پر طرفدار است. تیرآهن یکی از عناصر اصلی صنعت ساخت و ساز است و به عنوان ستون، خرپا، درگاه و پوشش سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نحوه و مزایای خرید تیرآهن 16 از آهن هایپر

تمامی سایزهای تیرآهن ذوب آهن اصفهان در آهن هایپر موجود است. در صورتی که قصد خرید      تیرآهن 16       ذوب آهن اصفهان را دارید راحترین راه و سریع ترین راه، تماس با آهن هایپر و ثبت سفارش است. برای خرید تیرآهن 16 ذوب آهن اصفهان از آهن هایپر، با شماره 02172025 تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناسان آهن هایپر شما را از مشخصات و قیمت کالا، نحوه خرید و نحوه ارسال مطلع می‌کنند. خرید از آهن هایپر مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

ارائه فاکتور رسمی خرید

ارسال در کمترین زمان و با نازلترین قیمت

عدم مغایرت وزن ارسالی با وزن درخواستی با تضمین 100 درصدی آهن هایپر

امکان خرید بدون واسطه با کمترین قیمت بازار

تضمین اصالت کالا

ارائه برگه استاندارد محصول برای پیمانکاران ( و سایر خریداران در صورت درخواست)

ثبت سفارش مطمئن به آسانترین صورت ممکن تنها با یک تماس تلفنی با شماره 02172025

اگر قصد خرید تیرآهن 18 را دارید، تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان را مشاهده کنید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا