قیمت باتری سمعک دوراسل

سمعک‌ها چه با باتری‌های استاندارد و چه با باتری‌های قابل شارژ کار کنند، برای کارکردن نیز به انرژی دارند. در حالی که یک باتری قابل شارژ باید به طور مرتب شارژ شود، باتری‌های سمعک استاندارد یکبار مصرف هستند و باید تعویض شوند. کسانی که از سمعک با باتری استاندارد استفاده می‌کنند، به طور معمول باید باتری سمعک خود را عوض کنند. اما باتری سمعک دوراسل (Duracell) به دلیل کیفیت ساخت بالا و عمر طولانی یکی از بهترین باتری‌های بازار است. در این بررسی به طور کامل در مورد باتری سمعک دوراسل صحبت می‌کنیم.

زبانه باتری سمعک دوراسل طویل است، بنابراین کار با آن ساده خواهد بود و شما می‌توانید به راحتی باتری را در سمعک قرار دهید. محصولات این برند در بسته بندی شیک و سبک وزن سبک به فروش می‌رسند. باتری‌های سمعک دوراسل تا چهار سال در انبار دوام خواهند داشت. همچنین باتری‌های سمعک دوراسل دارای کد رنگی هستند و به راحتی می‌توانید اندازه مورد نظر خود را پیدا کنید. مدل‌های باتری دوراسل دارای Activair Easy Tab هستند که به راحتی می‌توان باتری سمعک را تعویض کرد.

سمعک‌های پشت گوش (BTE) معمولاً از باتری‌های 13 و 312 استفاده می‌کنند، در حالی که سمعک‌های داخل گوش (ITE) اغلب شامل باتری‌های سایز 312 یا 10 هستند.در گذشته، باتری‌های روی – جیوه رایج‌ترین نوع باتری سمعک بودند اما اکنون باتری‌های روی – هوا (Zinc–Air Battery) محبوب‌تر شده‌اند. این مهم بدین دلیل است که آنها دوستدار محیط زیست هستند و ولتاژ ثابت را حفظ می‌کنند.

باتری سمعک روی – هوا به صورت زیر عمل می‌کند:

سوراخ‌های کوچک در سطح باتری اجازه می‌دهند تا هوا به آن نفوذ کند.

هوا با روی داخل باتری واکنش داده و اکسید روی تولید می‌کند.

واکنش به وجود آمده باعث ایجاد انرژی باتری می‌شود.

پس می‌توان درک کرد چرا سوراخ‌های باتری‌های سمعک قبل از استفاده با فویل رنگی (زبانه) محافظ مخصوصی بسته می‌شوند! قبل از اینکه باتری را در سمعک خود قرار دهید، باید این فویل محافظ را بردارید. از آنجایی که باتری فقط پس از برداشتن فویل شروع به کار می‌کند، ممکن است لحظه‌ای طول بکشد تا برق به سمعک برسد.

هنگامی که فویل محافظ را از باتری جدا کردید، باتری شروع به تولید انرژی می‌کند و هیچ راهی برای متوقف کردن آن نخواهید داشت. بنابراین مطمئن شوید که فویل محافظ را فقط زمانی خارج می‌کنید که آماده قرار دادن باتری در سمعک خود هستید. همچنین می‌توانید از خدمات در منزل «مشاوره و تجویز سمعک» برای شنوایی سنجی و انتخاب سمعک مناسب بهره مند شوید.

خرید باتری سمعک دوراسل

اولین قدم این است که فویل محافظ را از باتری‌ها جدا کنید. حدود دو دقیقه بعد از این کار باتری‌ها به انرژی کامل می‌رسند. مطمئن شوید که باتری‌ها را با اضلاع منفی و مثبت به درستی در سمعک وارد کرده‌اید. اگر متوجه شدید که محفظه باتری بسته نمی‌شود یا بسته شدن آن دشوار است، این مشکل اغلب بدین دلیل است که مثبت و منفی را اشتباه در جای خود قرار داده‌اید! اگر به نظر می‌رسد سمعک حتی پس از نصب باتری جدید کار نمی‌کند، بررسی کنید که هیچ آلودگی در محفظه باتری وجود نداشته باشد. آلودگی ممکن است در اتصال اختلال ایجاد کند.

باتری‌های سمعک دوراسل عمر طولانی دارند. ظرفیت باتری سمعک با واحد میلی آمپر ساعت (mAh) شناخته می‌شود. برای مثال، ظرفیت باتری 280 میلی آمپر ساعت است، بدین معنا که این باتری می‌تواند به مدت 280 ساعت جریان یک میلی آمپری را برای سمعک تامین کند. پس هرچه جریان مصرفی سمعک بالاتر باشد، طول عمر باتری کمتر می‌شود.

بهترین باتری برای به سبک زندگی و نیازهای شنوایی‌تان بستگی دارد. هر برند باتری می‌تواند عملکرد متفاوتی داشته باشد. بنابراین، عمر باتری به نحوه، زمان و مکان استفاده از آن بستگی دارد. برای مثال، هنگامی که سمعک در معرض محیط‌های پر سر و صدا قرار می‌گیرد، اغلب برای کاهش تداخل صدای پس ‌زمینه سخت‌تر کار می‌کند و باتری سریع‌تر خالی می‌شود.

همیشه قبل از خرید، تاریخ انقضای باتری را بررسی کنید، به خصوص زمانی که به صورت عمده خرید می‌کنید. برای افزایش طول عمر باتری، هرگز باتری را در دمای بسیار گرم یا سرد از جمله در یخچال نگهداری نکنید. سیاست‌های حمل و نقل و بازگشت محصول معمولاً توسط فروشنده و نه سازنده باتری‌ها تعیین می‌شوند. در نهایت، شما ابتدا به سنجش شنوایی نیاز دارید تا پزشک سمعک مناسب را به شما تجویز کند. این امکان را دارید از خدمات در منزل «مشاوره و تجویز سمعک» برای شنوایی سنجی و انتخاب سمعک مناسب بهره مند شوید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا