بیمارستان تریتا

بیمارستان تریتا تهران

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی تریتا خصوصی و در 18 طبقه بنا شده است که دارای 200 تخت خواب فعال می‌باشد. این بیمارستان تریتا یکی از پیشرفته و مدرن ترین بیمارستان های عمومی ( جنرال ) غرب تهران است. بخش اورژانس بیمارستان دارای بخش مراقبت های ویژه و اتاق عمومی و همچنین بخش ان آی سی یو بیمارستان دارای 6 تخت احیا و 4 تخت انکوباتور است که تمامی تخت‌های احیا مجهز به ونتیلاتور و مانیتورینگ می‌باشد.

مسیرهای دسترسی به بیمارستان تریتا

بیمارستان تریتا در غرب تهران، شمال بلوار کاشان و در مجاورت شهرک امید دژبان واقع شده است. هنگام حرکت در بزرگراه همت به سمت غرب بعد از رسیدن به منطقه 22 ، بعد از عبور از تقاطع غیر هم سطح بزرگراه آزادگان کم کم در قسمت شمال اتوبان خرازی و در محدوده بلوار کاشان و شهرک امید دژبان بیمارستان را مشاهده می‌فرمایید.

آدرس : تهران – بزرگراه همت غربی – بعد از تقاطع بزرگراه آزادگان – اتوبان شهید خرازی – بیمارستان تریتا

مترو : ایران خودرو

اتوبوس : تعاونی منطقه 6

پاراکلنیک های بیمارستان :

آزمایشگاه شامل : آزمایشگاه پاتولوژی – بیوشیمی – هماتولوژی – میکروب شناسی – ژنتیک – رادیوتراپی

تصویربرداری شامل : ماموگرافی – رادیوگرافی –سی تی – ام آر آی – اسکن – سونوگرافی – داروخانه –

فیزیوتراپی

توانبخشی

بیمارستان تریتا در بخش بین الملل خدمات گردشگری نیز فعالیت دارد. در این مرکز متخصصان ، پرستاران و کمک پرستاران در بخش آی پی دی حضور فعالانه ای دارند .

بخش اکسیژن درمانی پرفشار با دستگاه هایپر بار بیمارستان تریتا یکی از بخش های خاص و بسیار مهم بیمارستان می‌باشد که در صورت آسیب بافت های هر قسمتی از بدن در هر مقداری که باشد به طور مثال آسیب ناشی از تصادفات ، آسیب مویرگی ، سرخرگی و وریدی که برای درمان و بهبودی آن مقدار اکسیژنی که به بافت آسیب دیده می‌رسد مهم می‌باشد ، هر چه اکسیژن با غلظت و فشار بیشتری برسد ترمیم آن قسمت بهتر و سریع تر خواهد بود.

در آسیب های سکته مغزی که قسمتی از بافت به خاطر لخته ی ایجاد شده به آن قسمت اکسیژن نرسیده و آسیب دیده است برای درمان آن قسمت که زنده است با اکسیژن هایپربار درمان می‌شود .

در زخم های دیابتی که به خاطر اختلال در مویرگ ها به خاطر دیابت ایجاد می‌شود با اکسیژن درمانی و افزایش فشار اکسیژن زخم ها درمان می‌شوند. این دستگاه شامل 12 صندلی می‌باشد یعنی به طور هم زمان 12 نفر با اکسیژن با فشار درمان می‌شوند و یک تکنسین مجرب  فشار ، ضربان قلب ، مقدار اکسیژن بیماران را کنترل می‌کند .

اکسیژن درمانی جز کم خطرترین و کم عارضه ترین درمان های ترمیم بافت آسیب دیده می‌باشد .

به اطلاع می‌رسانیم هنگام بستری در بیمارستان یا مرخص شدن از بیمارستان در صورتی که نیاز به پرستار و مراقب 24 ساعته برای سالندان یا کودکان خود دارید ، پذیرش آنلاین می‌تواند شما را در این امر با پرستاران مجرب و متعهد یاری فرماید و یا اگر نیاز به آزمایشات و فیزیوتراپی در منزل دارید می‌توانید به راحتی ، بدون دغدغه و آزار بیمار تمام این خدمات را در منزل دریافت فرمایید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا