بیمارستان میلاد تهران

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد تهران

سازمان تامین اجتماعی بر اساس تعهداتی که در مقابل بیمه شدگان خود دارد موظف است خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را فراهم اورد به همین علت موسسه خدمات بهداشتی درمانی میلاد تاسیس شد .

بیمارستان میلاد تهران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعیست و کلیه خدمات درمانی را به صورت رایگان به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می دهدو تخصص بیمارستان عمومی (جنرال ) می باشد .

یکی از مجهزترین بیمارستان های خاورمیانه ، بیمارستان میلاد واست که ارائه خدمات پزشکی آن در سطح بین المللی  می باشد . در ادامه شما را با امکانات و بخش های مختلف بیمارستان میلاد اشنا خواهیم کرد.

برای جلوگیری از ازدحام در صف های نوبت دهی ،رفت و امد های بیهوده مراجعین محترم می توانید با مراجعه به سایت بیمارستان میلاد نوبت پذیرش دریافت کنید .

گاهی اوقات ممکن است شما مراجعین محترم دسترسی به نوبت دهی اینترنتی را نداشته باشید ،بیمارستان میلاد برای اسان تر کردن پروسه دریافت نوبت ، به صورت تلفنی نیز به دریافت نوبت رسیدگی می نماید .بیماران  عزیز می توانید بین ساعت 7:30 صبح تا 23 با اپراتور خودکار تماس حاصل فرمایید .

به گزارش روابط عمومی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد ، ملاقات در روزهای زوج از ساعت 15 الی 17 و در روزهای تعطیل از ساعت 13 الی 17 می باشد .

ملاقات در بخش های ویژه تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد و همچنین جهت حفظ سلامت کودکان از تردد آن ها در بخش های بستری جلوگیری به عمل می آید .

همان طور که اشاره کردیم بیمارستان میلاد دارای بخش های متعدد تخصصی و پزشکان با تجربه ومتخصص می باشد که با توجه به اینکه کلیه خدمات درمانی برای بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی به صورت رایگان ارائه می شود ، خوشبختانه با استقبال بی نظیر بیمه شدگان مواجه شده است .

در این قسمت به شما عزیزان  مسیرهای دسترسی به بیمارستان میلاد ، نزدیک ترین ایستگاه های مترو و اتوبوس را معرفی خواهیم کرد :

ادرس بیمارستان : تهران – بزرگراه همت – نرسیده به پل اتوبان چمران – خروجی اختصاصی برج و بیمارستان میلاد

مترو :

مترو مصلی – اتوبوس های میدان صنعت ایستگاه بیمارستان میلاد

مترو شهید همت – تاکسی های بیمارستان میلاد و برعکس

مترو شهید همت – اتوبوس های چیتگر شریعتی – ایستگاه بیمارستان میلاد

اتوبوس :

اتوبوس های صنعت – هفت تیر و بالعکس

اتوبوس های صنعت – رسالت و بالعکس

اتوبوس های ونک – میدان ازادی – ایستگاه بیمارستان میلاد

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا