استیل هامون

صندلی      استیل هامون     ، محصولی مدرن و زیباست که امروزه طرفداران بیشماری دارد ، کالاپلاست با عرضه این محصول شما را در انتخاب و طراحی دکوراسیون منزل و یا محیط های کاریتان یاری می کند ، صندلی استیل هامون در دکوراسیون داخلی منازل استفاده می شود ، این محصول به عنوان صندلی نهار خوری ،صندلی سالن نیشیمن ،آشپزخانه ، به عنوان صندلی میز تحریر، و محیط کاری مانند رستوران ها، کافی شاپ ها و … و حتی محیط های باز کاربرد دارد، بنابراین صندلی استیل هامون انتخابی همه پسند در محیط های مختلف است. در ادامه می توانید با ویژگی ها و مشخصات صندلی استیل هامون آشنا شوید، همراه ما باشید.

ویژگی های استیل هامون

همانطور که گفته شد صندلی       استیل هامون    از جمله صندلی های مدرن ، زیبا و شیک است که طرفداران زیادی پیدا کرده است ، این محصول از مدرن ترین نوع صندلی است که کاربرد های مختلفی دارد.

علاوه بر طراحی زیبا و دلنشین ، طراحی صندلی استیل هامون به گونه ای است که تا 120 کیلو گرم وزن را تحمل می کند.

ارتفاع نشیمن صندلی تا زمین 45 سانتی متر است بنابر این ارتفاعی استاندارد است که باعث پا درد و خستگی شما عزیزان نمی شود.

صندلی       استیل هامون     دارای طراحی خاص و کلاسیک، زیبایی بخش فضاهای مختلف عمومی اعم از رستوران ها و کافه تریاها، فضاهای اداری و کنفرانس و همچنین مناسب برای داخل خانه می باشد.

بدنه صندلی ایزی از جنس پلاستیک بسیار مقاوم و با دوام  می باشد و در عین حال این محصول بسیار راحت است.

تمامی ویژگی های گفته شده دلیل انتخاب این محصول است، برای خرید صندلی استیل هامون با کالاپلاست تماس بگیرید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا